Keuze uit vele ontwerpen,
maar ook je eigen ontwerp is mogelijk
Fietskrat vanaf €33,30
Maak een keuze uit ons assortiment
Hulp nodig? ma-vr
020-6158351 (09.00-16.00)

Klantenservice

 
Vragen of onduidelijkheden?
U kunt ons mailen: info@leukkratje.nl. Wij nemen vaak dezelfde dag contact op,

Uiteraard zijn wij ook telefonisch maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur te bereiken op het nummer 020-615 83 51. 
 
 

Verzending en bezorging

 
Verzending en bezorging
Levertijd 2-3 werkdagen, verzending via PostNL mee. Wij doen ons uiterste best om je product zo snel mogelijk te produceren en te verzenden. Producten worden via reguliere post verstuurd.
 

Retouren en service

 
Recht op retourzending
Aangezien alle producten worden geproduceerd conform de door jou opgegeven specificaties, komt je geen recht toe om de producten te retourneren. Wanneer producten echter gebreken vertonen, zijn de bepalingen omtrent garantie van toepassing.

Garantiebepalingen
Voordat Leukkratje.nl je persoonlijke product opstuurt naar het verzendadres wordt deze grondig gecontroleerd op de beschadiging en/of fabricagefouten. Mocht je binnen 14 kalenderdagen toch niet tevreden zijn met het product in verband met beschadiging en/of fabricagefouten, dan kan je het product digitaal fotograferen en een duidelijke formulering van de beschadiging en/of fabricagefouten toevoegen. Bij een terechte veronderstelling zullen wij een nieuw product voor je maken en toezenden. Recht op vermindering van de prijs of beëindiging van de overeenkomst ontstaat alleen wanneer herstel van het gebrek is mislukt of Leukkratje.nl in verzuim is terzake de overeengekomen oplossing. Binnen 14 kalenderdagen worden eventuele klachten afgehandeld.

Leukkratje.nl sluit elke aansprakelijkheid uit voor klachten over de print zoals kleurverschil, onscherpte, afwijkende lettertypes e.d.. Wij spannen ons in om het gewenste resultaat te bereiken, maar de opdrachtgever blijft verantwoordelijk. Minimale afwijking in het resultaat levert geen grond op voor wanprestatie zijdens ons. Voor vragen of onduidelijkheden kan je het contactformulier onderaan deze pagina invullen. Uiteraard zijn wij ook telefonisch maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 16:00 uur te bereiken op het nummer 020-6158351.
 

Je bestelling

 
Bestelprocedure
Bij Leukkratje.nl kan je 24/7 online gepersonaliseerde producten creëren en bestellen. Het is mogelijk om zowel kant-en-klare producten te bestellen als gepersonaliseerde producten.

Kant-en-klare producten:
Om een product te bestellen, klik je op het gewenste product. Je komt op een nieuwe pagina waar je meer informatie over het product krijgt. Voer een gewenst aantal in en klik op ‘In Winkelwagen’. Vervolgens kom je in de winkelwagen. Vanuit de winkelwagen kan je er voor kiezen om verder te winkelen (klik op ‘Ga verder met winkelen), een bestelling te verwijderen/aantal aanpassen (pas aan en klik op ‘Winkelwagen bijwerken’) of direct door te gaan met afrekenen (klik op ‘Afrekenen’). Heb je nog een kortingscode? Vergeet deze dan niet in te vullen en klik op ‘Gebruik’.

Gepersonaliseerde producten:
Om producten te personaliseren, klik je op het gewenste product. Je komt in een nieuwe pagina waarin de button ‘Personaliseer’ zichtbaar is. Klik op deze button en personaliseer het product totdat je tevreden bent met het ontwerp. Voor meer informatie over het personaliseren van een product kan u deze instructievideo bekijken. Zodra je klaar bent met personaliseren, kan je een gewenst aantal aangeven en klikt u op ‘In Winkelwagen’. Vervolgens krijgt u een voorstel om gerelateerde producten bij te bestellen. Gewenste producten kunt u aanvinken, daarna kunt u weer op ‘In Winkelwagen’ klikken. Vervolgens kom je in de winkelwagen. Vanuit de winkelwagen kan je er voor kiezen om verder te winkelen (klik op ‘Ga verder met winkelen), een bestelling te verwijderen/aantal aanpassen (pas aan en klik op ‘Winkelwagen bijwerken’) of direct door te gaan met afrekenen (klik op ‘Afrekenen’). Heb je nog een kortingscode? Vergeet deze dan niet in te vullen en klik op ‘Gebruik’.

Bij de bestelprocedure doorloop je de volgende stappen:

Stap 1. Afrekenmethode

Nog geen account?
Als je voor het eerst bij Leukkratje.nl een bestelling wil plaatsen, kun je ervoor kiezen om een account aan te maken. De voordelen van een account zijn dat je je gegevens makkelijk kunt bewaren (je doorloopt bestelprocessen sneller en makkelijker), je hoeft gegevens maar één maal in te voeren, je hebt inzicht in eerdere bestellingen en deze kun je met één muisklik weer opnieuw bestellen. Klik op ‘Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer’.
Liever geen account aanmaken?
Je kun er ook voor kiezen een eenmalige aankoop te doen en geen account aan te maken. Klik op ‘Eenmalige aankoop. Geen account aanmaken’.

Heb je al een account?
Log dan in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Ben je je wachtwoord vergeten?
Geen probleem. Klik op ‘Uw wachtwoord vergeten?’ en voer je e-mailadres in. Binnen een ogenblik ontvangt je een mail met een link waarmee je jouw wachtwoord kan wijzigen. Hierna kan je zonder problemen inloggen met je nieuwe wachtwoord.

Klik op ‘Ga verder’ om naar ‘Stap 2. Betaalgegevens’ te gaan.


Stap 2. Betaalgegevens

Vul je factuurgegevens in . De verplichte invulvelden worden aangegeven met een rood sterretje.

Klik op ‘Ga verder’ om naar ‘Stap 3. Verzendgegevens’ te gaan.
Klik op ‘Terug’ om terug te keren naar de voorgaande stap.


Stap 3. Verzendgegevens
Als je bij de vorige stap hebt aangegeven dat het verzendadres hetzelfde als je factuuradres is, ga je automatisch door naar ‘Stap 4. Verzendwijze’.

Ander afleveradres?
Wil je je bestelling ergens anders laten afleveren? Is het bijvoorbeeld een cadeau voor iemand anders of wil je het laten bezorgen bij je werk? Vink dan de optie ‘Naar een ander adres verzenden’ aan en vul daarna het juiste verzendadres in. Ook heb je nog de mogelijkheid om het factuuradres aan te vinken zodat je alsnog de factuurgegevens als verzendadres kan opgeven. Deze gegevens worden dan automatisch in de juiste velden ingevuld aan de hand van de eerder ingevulde factuurgegevens.

Klik op ‘Ga verder’ om naar ‘Stap 4. Verzendwijze’ te gaan.
Klik op ‘Terug’ om terug te keren naar de voorgaande stap.


Stap 4. Verzendwijze

Al onze producten worden verstuurd door PostNL door middel van reguliere verzending.

Persoonlijke boodschap toevoegen aan je bestelling?
Doe je iemand een product cadeau? Voeg dan een gratis kaartje toe aan je bestelling met je persoonlijke boodschap. Vink ‘Ja, doe maar zo’n gratis kaartje met persoonlijke boodschap’ aan en vul de juiste gegevens in. Rechts zie je een voorbeeld afbeelding van de kaart.

Klik op ‘Ga verder’ om naar ‘Stap 5. Betalingsgegevens’ te gaan.
Klik op ‘Terug’ om terug te keren naar de voorgaande stap.


Stap 5. Betalingsgegevens
Tot op heden is het bij ons alleen mogelijk om te betalen via iDeal. Selecteer je eigen bank om het betalingsproces goed te laten verlopen.

Klik op ‘Ga verder’ om naar ‘Stap 6. Controleer uw bestelling’ te gaan.
Klik op ‘Terug’ om terug te keren naar de voorgaande stap.


Stap 6. Controleer uw bestelling

Controleer of je bestelling juist is op productsoort en aantal.

Wil je iets aanpassen of ben je iets vergeten? 
Klik op ‘Ga terug naar uw winkelwagen’ en pas de bestelling aan.

Heb je de juiste producten in je winkelwagen? Zijn de aantallen juist? Niets vergeten?
Klik op ‘Plaats bestelling’. 

Hierna wordt je doorgeleid naar de iDealpagina van de door jou geselecteerde bank (bij stap 5). Volg de betaalinstructies. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een bevestigingsmail.

Cadeauopties
Gratis cadeaukaart:
Leukkratje.nl maakt het mogelijk om een gratis cadeaukaart aan je bestelling toe te voegen. Wil je gebruikmaken van deze mogelijkheid, dan kan je tijdens het afrekenen bij stap 4 ‘Verzendwijze’ de optie ‘Ja, ik wil graag een gratis cadeaukaart met persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling’ aanvinken. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om uw persoonlijke boodschap in te voeren. Klik op ‘Ga verder’ om de kaart toe te voegen aan je bestelling.

Leveringsopties:
Wil je jouw geschenk laten afleveren op een ander adres? Dat kan! Klik in de rechterkolom in het afrekenproces op ‘Afleveradres wijzigen’ en voer de gegevens van de ontvanger in. De ontvanger van het product zal de factuur niet ontvangen.

Status van bestelling
Als je bij het bestelproces je huidige e-mailadres opgeeft, kunnen wij er voor zorgen dat je per e-mail op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. Zorg er dus voor dat je e-mailadres klopt. Enige tijd na het verzenden van de bestelling ontvang je een bevestiging van ontvangst. 

Wijzigen of annuleren van bestelling
Na het plaatsen van een bestelling kan je geen wijzigingen meer aanbrengen. Bestellingen toevoegen aan je pas geplaatste bestelling is ook niet mogelijk, je zult dan een extra bestelling moeten plaatsen met de producten die je wilt toevoegen.

Wil je een bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9.30 en 16.00 uur telefonisch te bereiken op het nummer 020 – 6158351.

Winkelwagen
In de winkelwagen kan je opgeslagen artikelen wissen of aantallen aanpassen. Als je een wijziging toegepast op een product, klikt je op ‘Wijzigen’ om de aanpassing door te voeren. Klik op ‘Winkelwagen bijwerken’ om alle wijzigingen in de winkelwagen toe te passen.

Als je meer producten wilt toevoegen aan je bestelling, klik je op ‘Ga verder met winkelen’. Om je bestelling af te ronden, klikt je op ‘Afrekenen’.
 

Contact

 
Adres:
Leukkratje.nl
Pedro de Medinalaan 1c
1086 XK Amsterdam


Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur telefonisch te bereiken op het nummer 020 – 6158351, of via info@leukkratje.nl.